Friday 23 March 2012

SERI MAHKOTA DEWA: GRIP - U

HARGA PASARAN: 59.90
HARGA TAWARAN: RM56.00 TERMSK POS SMNJG



Wanita dan lelaki ibarat lagu dan irama yang tidak dapat dipisahkan, kebahagian rumahtangga sememangnya menjadi impian setiap wanita.

Grip U adalah ramuan bidan diraja dahulu kala.� Ramuannya telah dirahsiakan berkurun lamanya.

Digunakan secara tradisional untuk membantu masalah bahagian intim seperti

1X - Untuk membersihkan faraj.

2X - Untuk merapatkan ruang faraj.

3X - Untuk merapatkan lagi ruang faraj.

TESTIMONI

~ Saya mengalami masalah kesihatan dalaman wanita dimana kadang-kadang saya merasa kurang selesa dengan timbulnya bau yang kurang menyenangkan ketika bersama dan mengalami gatal-gatal yang amat serius.� Saya bersyukur selepas 2 bulan menggunakan Jus Surerapat dan Grip U Seri Mahkota Dewa, msalah yang saya alami kini selesai.� Masalah keputihan saya yang melampau juga hilang.� Terima Kasih kerana menyelamakan malam-malam saya

~ Erza Suzwana Zuladi - Batu Arang, Selangor


No comments:

Post a Comment